Excel táblázatok esküvő tervezéshez

excle táblázatok esküvő tervezéshez

Ma már Dunát lehet rekeszteni a sok esküvőszervező céggel, akik kifejezetten esküvő megtervezésével, szervezésével foglalkoznak. Míg korábban a legtöbben saját maguk szervezték meg az esküvőt és a lakodalmat, ma már viszonylag gyakori, hogy megbíznak ezzel egy vállalkozást, akik akár A-tól Z-ig mindent leszerveznek. Manapság már lassan az lesz a kuriózum, ha valaki saját magának szeretné megszervezni az álomesküvőt.

Te szívesen megszerveznéd saját magadnak az esküvőt és a lakodalmat? Nem tudod, hogyan kezdj bele? Akkor számodra is nagy segítség lehet ez a cikk és a különféle táblázatok, sablonok, amik csak arra várnak, hogy segítsenek neked. De miben segítenek neked pontosan ezek a táblázatok?

Ebben lesznek segítségedre a táblázatok

Az esküvő tervezése és szervezése rengeteg részfeladatból tevődik össze, amit valakinek mind-mind át kell látni, nyomon kell követni. Ha úgy döntöttél, hogy te leszel az a személy, aki összefogja az esküvő szervezői feladatokat, akkor nagy segítségedre lehetnek ezek a táblázatok.

Első körben egy ilyen esküvő tervező Excel táblázat nagy segítségedre lehet abban, hogy meghatározd a különböző időpontokat, határidőket. Itt tulajdonképpen arról van szó, hogy betervezed saját magadnak, melyik részfeladatnak mikorra kell készen lennie. Ebben vezetheted a esküvői ruha próbákat. De pl. azt is, hogy legkésőbb mikorra kell lefoglalni az esküvői helyszínt, mikorra kel leegyeztetni az esküvői fényképészt, vagy vőfélyt. Összességében ez egy feladatlista lesz neked, amiben mint egy határidőnaplóban vezeted, mit, mikor és hol kell csinálnod, hogy az esküvő napjára minden klappoljon.

esküvő asztalok

Az Excel táblázatok segítségedre lehetnek az esküvői költségek meghatározásánál. Itt vezetheted, hogy mennyi a ráfordítható maximum költségkeret pl. a virágokra vagy az esküvői fotókra, amit nem szeretnél majd túllépni. Illetve ide jegyezheted le azt is az illetékesekkel való egyeztetés után, hogy mennyi lesz a valós költség, amit fizetned kell. Van, ahol kérnek előleget is, ezt is fontos feljegyezni, hogy mindennel képben legyél.

A fentieken kívül a táblázatok rendkívül hasznosak lehetnek a vendéglista összeírásánál, a vendégek nyomon követésénél, hogy ki jelzett már vissza a részvételről. Összeírhatjátok egy táblázatban azt is, hogy milyen ajándékokat szeretnétek kapni az esküvőre. Ha ezt egy mással is megosztható közös táblázatba (pl. Google dokumentumok) vezetitek, akkor átküldhetitek a vendégeknek, akik saját maguk bejelölhetik benne, hogy ki mit vásárol meg nektek. Így elkerülhető, hogy 3 evőeszköz készletet kapjatok.

Táblázat sablonok az esküvőd megtervezéséhez

Esküvő tervező táblázatot akár te magad is készíthetsz, saját igényeid szerint alakíthatod (nem kell ehhez még Excel tanfolyam sem), de vannak direkt erre a célra kialakított, dizájnos sablonok is, amibe csak az adatokat kell felvinned. Persze ezeket is átalakíthatod, de jó, ha van egy alap, amiben elkezdheted vezetni a terveidet.

Válogass az alábbi sablonok közül, és alakítsd akár a saját ízlésed, igényeid szerint:

.


Array